Kamen Rider Wizard

Alles über Kamen Rider hier rein.

Moderator: Moderatorenteam

Antworten
Benutzeravatar
Go-On Black
Kyoryuger Power of 10
Kyoryuger Power of 10
Beiträge: 21172
Registriert: Fr 7. Nov 2008, 21:55
Land: Deutschland
Wohnort: Bonn

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Go-On Black » Di 11. Dez 2012, 19:04

Episode 14 war mal wieder richtig klasse. Hat wieder schön am Mysterium um den White Wizard gearbeitet und hatte ein paar echt geile Twists. Die Identität des Phantom hätte ich nie und nimmer erraten.
Jetzt bin ich echt gespannt was es mit dem weißen Knilch am anfang auf sich hatte der den Magic Stone produziert hat.
Fighting for Traffic Safety! Gekisou Sentai Caaaaaarranger!
:carblue: :carpink: :carred: :caryellow: :cargreen:

Benutzeravatar
W-B-X
Kyoryuger
Kyoryuger
Beiträge: 8250
Registriert: Di 8. Mär 2011, 00:52
Land: Deutschland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von W-B-X » So 16. Dez 2012, 15:29

Kamen Rider Beast Theme Song Revealed
Bild
Kamen Rider Beast have not debuted yet, and Amazon Japan began listing the pre-order for his theme song, “BEASTBITE” by the Japanese band, RIDER CHIPS.

The single will be released in both CD+DVD and CD only versions, for 1890 yen and 1260 yen respectively. It will be slated for February 27th, 2013.
http://www.jefusion.com/2012/12/kamen-r ... ealed.html

DeXter
Gekiranger
Gekiranger
Beiträge: 3949
Registriert: Sa 8. Jan 2011, 22:50

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von DeXter » So 16. Dez 2012, 17:26

Kamen Rider Beast's Debut Details Revealed?

Bild

Earlier, I posted a speculation about Kamen Rider Beast's actor. In addition to that, possible details about his debut in Kamen Rider Wizard has surfaced online!

Take this with a grain of salt.

Kamen Rider Beast is said to debut in the 17th episode of the series, airing on January 6th.

Manticore Phantom attacks Kousuke Nitou and is saved by Haruto, but Haruto is poisoned from an attack by the Manticore. Nitou manages to turn this pinch into a chance with his super positive thinking.

Quelle: http://orendsrange.blogspot.de/2012/12/ ... .html#more




Edit:

SPECULATIONS: Kamen Rider Beast's Human Actor

Bild

Two weeks ago, we learned the true identity of Kamen Rider Beast, a Wizard of Ancient Times whose name real name is Kousuke Itoh. Recently, more speculations on who will play him has surfaced online.

Tasuku Nagase is likely to be Kousuke Itoh aka Kamen Rider Beast. He is full Japanese but often mistaken as a half-Japanese. His blog mentioned that he had a new acting job.

In addition, most of his photos that he uploaded on his blog have all been black and white while he's wearing a hat or covering his hair in one way or another. Making the spotting of one filming for Kamen Rider Wizard about a blonde actor who looks like he is half-Japanese in the set more legitimate.

It is also said that he was seen at the pre-screening for Kamen Rider Movie Wars Ultimatum sitting at the back, no proper source was cited for this one.

Quelle: http://orendsrange.blogspot.de/2012/12/ ... human.html

Benutzeravatar
Go-On Black
Kyoryuger Power of 10
Kyoryuger Power of 10
Beiträge: 21172
Registriert: Fr 7. Nov 2008, 21:55
Land: Deutschland
Wohnort: Bonn

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Go-On Black » Sa 22. Dez 2012, 16:40

Bild

Debuting during Kamen Rider Movie War Ultimatum, the latest images for Kamen Rider Wizard's secondary rider, Kamen Rider Beast had already surfaced online. His civilian identity is Kousuke Nitoh.

Kamen Rider Beast's actor is Tasuku Nagase (永瀬 匡). He previously made appearances in dramas like Ouran High School Host Club and Kaito Royale.


Bild

By using the Beast Driver and the Beast Wizard Ring, Kousuke transforms into Kamen Rider Beast. Unlike Haruto, he consumes mana from Phantoms, and described as a "Wizard of Ancient Times".

If Haruto have WizarDragon, Kousuke have the Chimera Beast, which is composed of Falcon (orange), Chameleon (green), Buffalo (red) and Dolphin (blue). To summon it, uses the Chimerise Ring. He even have his own version of the Engage Ring. Also seen in the image above is the Griffon PlaMonster and Griffon Ring.


Bild

Here's another image featuring Kamen Rider Beast's style changes. Falcon enables him the ability to fly, Chameleon for camouflage, and Buffalo for enhanced strength.

Quelle: http://www.jefusion.com/2012/12/kamen-r ... -time.html
Fighting for Traffic Safety! Gekisou Sentai Caaaaaarranger!
:carblue: :carpink: :carred: :caryellow: :cargreen:

Benutzeravatar
W-B-X
Kyoryuger
Kyoryuger
Beiträge: 8250
Registriert: Di 8. Mär 2011, 00:52
Land: Deutschland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von W-B-X » So 23. Dez 2012, 15:06

Power of Earth! Kamen Rider Wizard Land Dragon Appears
Bild
With Wizard Water Dragon making its debut last week, coming this January 2013 is Kamen Rider Wizard Land Dragon. The form can be utilized by using the Land Dragon Ring.
Bild
Along with the Land Dragon Ring, Haruto will also acquire the Gravity Wizard Ring which grants Wizard a special magic. By using this, he can lift a Phantom with very little effort, and immediately smack it in the ground with excessive strength, and eventually, creating a crater!

Similar to the Wizard Flame Dragon, Hurricane Dragon and Water Dragon, Land Dragon also have the "Special" Wizard Ring. It grants Wizard the WizarDragon's gigantic claws.
Spoiler
Bild
Bild
http://www.jefusion.com/2012/12/power-o ... pears.html
Edit:
Bild
UPDATE: New image featuring Kamen Rider Wizard using the Excite Ring, allowing him to become ultra muscular. Two new Phantoms are also seen, the Manticore and Hydra.
Spoiler
Bild
http://www.jefusion.com/2012/12/power-o ... pears.html

Benutzeravatar
Go-On Black
Kyoryuger Power of 10
Kyoryuger Power of 10
Beiträge: 21172
Registriert: Fr 7. Nov 2008, 21:55
Land: Deutschland
Wohnort: Bonn

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Go-On Black » Mi 26. Dez 2012, 00:58

*sarkasmus* Magie Thema + Riesen Muskeln ist ja mal so klar ein Magiranger ripoff, worst Spell in WIzard Ever *sarkasmus ende*
Fighting for Traffic Safety! Gekisou Sentai Caaaaaarranger!
:carblue: :carpink: :carred: :caryellow: :cargreen:

DeXter
Gekiranger
Gekiranger
Beiträge: 3949
Registriert: Sa 8. Jan 2011, 22:50

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von DeXter » Mi 26. Dez 2012, 01:01

Hulk Wizard :mrgreen: :mrgreen:
Wizard Smash. XD

Guyver
Shinkenger
Shinkenger
Beiträge: 4839
Registriert: So 13. Apr 2008, 15:14
Land: Deutschland
Wohnort: Neunkirchen, Saarland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Guyver » Mi 26. Dez 2012, 01:50

Go-On Black hat geschrieben:*sarkasmus* Magie Thema + Riesen Muskeln ist ja mal so klar ein Magiranger ripoff, worst Spell in WIzard Ever *sarkasmus ende*
lol.. heheh ja die Magimuscels.......ähm..naja ich sag da mal nur Fail^^

Bis jetzt ist Wizard echt sau gut. Ich freu mich richtig auf die neune Folgen jedes mal. das hatte ich das letzte mal bei Double.
der CaramelBär

Your fate is mine to decide

Benutzeravatar
W-B-X
Kyoryuger
Kyoryuger
Beiträge: 8250
Registriert: Di 8. Mär 2011, 00:52
Land: Deutschland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von W-B-X » Mo 31. Dez 2012, 15:18

Clearer Look at Kamen Rider Beast Mantles
Bild
With Kamen Rider Wizard's next episode airing next week, fans need to wait for a few more days for Kamen Rider Beast to debut. In the meantime, here's a good look at his "mantle" changes.

As revealed in the initial toy catalogs, instead of elemental changes like Wizard's, Kamen Rider Beast acquires different powers from the Beast Chimera with changes on its cape/mantle. Falcon (orange) enables him the ability to fly, Chameleon (green) for camouflage, Buffalo (red) for enhanced strength, and Dolphin (blue) to control water.

Kamen Rider Beast is Kousuke Nitoh (Tasuku Nagase). He loves mayonnaise so much, and he puts it on almost everything. He was an archeologist student and he found the Beast Driver on an expedition.

The scan above also features Kamen Rider Wizard Land Dragon (inset) with the "Special" Wizard Ring activated, giving him WizarDragon's gigantic claws. It is scheduled to debut this January.
http://www.jefusion.com/2012/12/clearer ... tyles.html

DeXter
Gekiranger
Gekiranger
Beiträge: 3949
Registriert: Sa 8. Jan 2011, 22:50

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von DeXter » Sa 5. Jan 2013, 16:38

OMG Hijikata-san ist Kamen Rider Beast :mrgreen:

Beweisvideo und ein Bild von Beast
http://www.youtube.com/watch?v=uvZ8d777TeE

Bild

Benutzeravatar
W-B-X
Kyoryuger
Kyoryuger
Beiträge: 8250
Registriert: Di 8. Mär 2011, 00:52
Land: Deutschland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von W-B-X » So 6. Jan 2013, 16:04

Ein paar Bilder
Spoiler
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Edit:
Kamen Rider Wizard's Drago Timer Previewed
Bild
Japanese kid's magazine Televi-kun had showed a preview of an upcoming Kamen Rider Wizard armament, the DragoTimer. This will allow Haruto to acquire the full power of the WizarDragon.

Can be utilized to a limited amount of time, Haruto can achieve the Kamen Rider Wizard All Dragon Style, equipping him with full dragon head, claw, wings, and tail.

This was earlier revealed in the new Wizard Action Please! (WAP!) figures releases. The appearance is nearly similar to Movie War ULTIMATUM's “Special Rush” style, but with a different color scheme, that's similar to that of the WizarDragon.
http://www.jefusion.com/2013/01/kamen-r ... timer.html

Benutzeravatar
Go-On Black
Kyoryuger Power of 10
Kyoryuger Power of 10
Beiträge: 21172
Registriert: Fr 7. Nov 2008, 21:55
Land: Deutschland
Wohnort: Bonn

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Go-On Black » Di 8. Jan 2013, 19:27

Grade das Debut von Beast gesehen und er ist unglaublich....Okay.
Also für seine erste Folge hab ich noch überhaupt keine ahnung was ich von ihm halten soll oder wie ich seinen Charakter einzuschätzen habe. Bei den letzten drei Secondary Rider Charakteren war das schon einfacher.
Fighting for Traffic Safety! Gekisou Sentai Caaaaaarranger!
:carblue: :carpink: :carred: :caryellow: :cargreen:

DeXter
Gekiranger
Gekiranger
Beiträge: 3949
Registriert: Sa 8. Jan 2011, 22:50

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von DeXter » Mo 14. Jan 2013, 20:07

So habe jetzt auch das Debut von Beast gesehen und ich muss sagen, ich weiß nicht was ich davon halten soll. Beast in Aktion war cool, aber das Design spricht mich immer noch nicht an.
Kyosuke Nitoh kann ich auch nicht einschätzen, er erinnert mich an ShinkenGold. Seine Mayonnaise Tick ist witzig, er isst wirklich alles damit. :mrgreen:
Alles in allem warte ich die nächste Folge ab.

Benutzeravatar
Tyrann1992
Goseiger
Goseiger
Beiträge: 5161
Registriert: Sa 18. Sep 2010, 22:47
Land: Deutschland
Wohnort: Kiel
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Tyrann1992 » Mo 14. Jan 2013, 23:08

Ich kam leider bis jetzt nur zum schauen des Henshin und des Kampfes.
Die Sounds gefallen mir und auch die Idee mit denn formen.
Schaut auch auf meinen Youtube Kanal vorbei!
https://www.youtube.com/user/TheTyrann1992

Folgt mir auch auch auf Twitter
https://twitter.com/Tyrann1992

Guyver
Shinkenger
Shinkenger
Beiträge: 4839
Registriert: So 13. Apr 2008, 15:14
Land: Deutschland
Wohnort: Neunkirchen, Saarland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Guyver » Di 15. Jan 2013, 02:29

Ich fand folge 17 einfach nur gut. Beast war Witzig vom Char her und cool von der Action. Der suit ist okay, müsste aber Farblich mehr highlights haben als nur die Umhänge. Der rest ist ja einfach nur schwarz gold.
Mal sehen was noch von ihm kommt.
der CaramelBär

Your fate is mine to decide

Benutzeravatar
Go-On Black
Kyoryuger Power of 10
Kyoryuger Power of 10
Beiträge: 21172
Registriert: Fr 7. Nov 2008, 21:55
Land: Deutschland
Wohnort: Bonn

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Go-On Black » Mi 16. Jan 2013, 17:56

Episode 18 hat mir ja mal gar net gefallen. Die Hintergrund Geschichte von Beast war ganz nett aber mir fehlt hier irgendwie die dramatik die die Secondary Rider in den letzten Jahren hatten. Das Konzept hinter Beast ist nichts andres als bei Birth, hier jedoch wird es nicht wirklich als großes Thema dargestellt wodurch es mir schwerfällt mit Kousuke mit zu fühlen.
Das eigentliche problem was ich mit der Folge jedoch habe ist Haruto der sich absolut bescheuert verhält. Beast braucht das Mana der Phantoms um zu überleben und Haruto benimmt sich als wenn das bedeuten würde das Gates nun reihenweise drauf gehen würden. Haruto und Kousoke brauchen nur zusammen zu arbeiten bzw. Haruto braucht nur auf den Kampf gegen das Monster zu verzichten damit Beast das Mana abstauben kann. Auch die Sache das sich Beast jetz mit den Phantoms zusammen tut mag ich gar nicht in der Umsetzung da so das ganze nur noch absurder gemacht wird und ein Konflikt zwischen den beiden entsteht der eigentlich gar nicht existieren dürfte.
Ach und Wiseman ist absolut lahm, sein kurzes Cameo wird in keinster Weise aufgegriffen und sein auftauchen ist alles andere als spektakulär wenn man bedenkt das er der anführer aller Phantoms sein soll. Bisher ist er lediglich Mr.Exposition und macht absolut nichts von belang.

Also alles in allem bin ich von dem zweiten viertel von Wizard bisher nicht sonderlich angetan.
Fighting for Traffic Safety! Gekisou Sentai Caaaaaarranger!
:carblue: :carpink: :carred: :caryellow: :cargreen:

Benutzeravatar
W-B-X
Kyoryuger
Kyoryuger
Beiträge: 8250
Registriert: Di 8. Mär 2011, 00:52
Land: Deutschland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von W-B-X » Sa 19. Jan 2013, 17:47

Bilder zu Beast
Spoiler
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

SentaiFan88
Zyuranger
Zyuranger
Beiträge: 32
Registriert: Fr 27. Jan 2012, 16:25
Land: Deutschland
Wohnort: Köln

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von SentaiFan88 » Di 22. Jan 2013, 00:37

Was haltet ihr von dem Beast Driver?? Ich finde ihn ziemlich cool :-) Die Sounds sind gut und das Löwendesign mit dem vielen Gold macht schon was her...
eine Review zum Belt:
http://www.youtube.com/watch?v=XDS_I2-RDJ0
Gerechtigkeit = Superhelden = Serien = Toys = Zeichen für die Mächte des Guten und der Gerechtigkeit!

Benutzeravatar
W-B-X
Kyoryuger
Kyoryuger
Beiträge: 8250
Registriert: Di 8. Mär 2011, 00:52
Land: Deutschland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von W-B-X » Mi 23. Jan 2013, 12:32

Kamen Rider Beast vs White Wizard?
Bild
During last week's episode of Kamen Rider Wizard, Koyomi acquired the Yellow Magic Stone from a certain someone. Wizard's Land Dragon and Gravity Rings came from this magic stone. Check out what's in store for us next month.

Above is the photo from the latest issue of Figure-Oh Magazine featuring the encounter of Kamen Rider Beast with the White Wizard. Although not pictured, during the same episode, it is reported that it is time for Wizard to combine all of Wizardragon’s powers!
Bild
Played by D2 member Takahisa Maeyama, he is the guy who gave Koyomi the Yellow Magic Stone in the past episodes. Nothing is known about the real identity of the guy as of the moment.
Bild
Seen in the preview of next week's episode of Kamen Rider Wizard, Rinko unexpectedly met Yugo, the human identity of the Phoenix Phantom, who got into a drunken fight.
http://www.jefusion.com/2013/01/kamen-r ... izard.html

DeXter
Gekiranger
Gekiranger
Beiträge: 3949
Registriert: Sa 8. Jan 2011, 22:50

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von DeXter » Do 24. Jan 2013, 12:21

Update zu W-B-X Post:
And, here are the episode titles for the month of February:
Episode 21: The Dragon's Wild Dance - 02/03
Episode 22: Phoenix Goes Berserk - 02/10
Episode 23: The Battle - 02/17
Episode 24: The Wizard's Grandmother - 02/24

Quelle: http://www.jefusion.com/2013/01/kamen-r ... izard.html

Benutzeravatar
W-B-X
Kyoryuger
Kyoryuger
Beiträge: 8250
Registriert: Di 8. Mär 2011, 00:52
Land: Deutschland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von W-B-X » Sa 26. Jan 2013, 12:37

Kamen Rider Wizard All Dragon, White Wizard Rumors
Bild
A few weeks ago, Japanese magazines show a preview of Kamen Rider Wizard's new armament, the DragoTimer. But in what way will Haruto acquire it? Here are some rumors, along with information at the White Wizard.

Please take these rumors with a grain of salt!

The DragoTimer is created by both Haruto and the White Wizard. Using the timer will split Wizard into individual Dragon "styles" at the same time — Flame Dragon, Water Dragon, Hurricane Dragon and Land Dragon. Spinning the timer for one revolution, the 4 'clones' will activate their finishers. It is also noted that Wizard All Dragon's transformation will be different from ULTIMATUM's Special Rush.

It is said that the guy who gave Koyomi the yellow magic stone is the Gremlin Phantom, whose human name is Sora. The character is portrayed by D2 member, Takahisa Maeyama.

In addition, White Wizard's rings are revealed: Driver On, Explosion, Change, Teleport, Garuda, Cerebus.

/end of rumors

NOTE: None of these are confirmed as of writing. Confirmations via Japanese magazines images are expected to show up in the next few days. Thanks to KamenRiderUNDERGROUND & DecaEnd of HJU.
http://www.jefusion.com/2013/01/kamen-r ... umors.html

DeXter
Gekiranger
Gekiranger
Beiträge: 3949
Registriert: Sa 8. Jan 2011, 22:50

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von DeXter » Mo 28. Jan 2013, 15:11

Ein paar Bilder
Spoiler
Bild
Bild
Bild

Bild
Wizard and Beast’s rings are actually interchangeable! While fighting newer Phantoms, the two decides to switch rings. But what exactly will happen!?

Bild
The mysterious young man who appeared in episode 18 is actually the Gremlin Phantom, his human form goes by the name of Sora. Unlike other Phantoms, Gremlin doesn’t listen to Medusa and he seems to whatever he wants to. The Phantom to the left is Weretiger, he’s trying to make a Phantom out of Nitoh’s grandmother.
Quelle: http://henshinjustice.com/2013/01/28/sp ... more-21621
Zuletzt geändert von DeXter am Mo 28. Jan 2013, 15:44, insgesamt 1-mal geändert.

Benutzeravatar
W-B-X
Kyoryuger
Kyoryuger
Beiträge: 8250
Registriert: Di 8. Mär 2011, 00:52
Land: Deutschland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von W-B-X » Mo 28. Jan 2013, 15:36

Kamen Rider Beast Upgrade, White Wizard Rings Previewed
Bild
A few days ago, we reported a rumor or unconfirmed information on Kamen Rider Wizard's White Wizard. With new magazine images finally up, it turns out that the rumor is true. Along with it is the silhouette for Kamen Rider Beast's upgrade.

The White Wizard's rings are: Driver On, Explosion, Change, Cerberus and Teleport. Though not pictured, he also have Garuda, based on the events from the previous episodes.

Now, we go to Kamen Rider Beast. Seen above is a silhouette of a new Beast form. It is remembered that someone had hacked the DX Beast Driver, revealing the sound "HYPER". Could this be the one? Also seen in the same image is the new Wizard Ring, Dance.
http://www.jefusion.com/2013/01/kamen-r ... iewed.html
Kamen Rider Wizard All Dragon Debuts this February

Last week was the debut of Wizard Land Dragon, and in a few weeks, we can finally see the debut of Kamen Rider Wizard All Dragon. To access it, Haruto needs a new equipment, the DragoTimer, which is created with the help of the White Wizard.

The White Wizard appears before Haruto, and with their power within his transformation rings, they create the DragoTimer. It’s a Magic Tool that powers up Kamen Rider Wizard.

The DragoTimer is used to draw out the full power of the WizarDragon. It can also allow Kamen Rider Wizard to split into four and use each of his Dragon styles — Dlame Dragon, Water Dragon, Hurricane Dragon, and Land Dragon. The same scene is seen in the preview for the show's 21st episode.

It is also noted that Wizard All Dragon's transformation will be different from ULTIMATUM's Special Rush.

Lastly, here's an image featuring Kamen Rider Wizard and Beast exchanging rings. The effects are currently unknown at this point. Based on the toys, the DX Wizard Driver reads the Beast Rings as "BEAST", while if you scan the Wizard Rings on the DX beast Driver, it doesn't do anything... No sounds, no lights.
http://www.jefusion.com/2013/01/kamen-r ... ruary.html

Benutzeravatar
Go-On Black
Kyoryuger Power of 10
Kyoryuger Power of 10
Beiträge: 21172
Registriert: Fr 7. Nov 2008, 21:55
Land: Deutschland
Wohnort: Bonn

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Go-On Black » Mo 28. Jan 2013, 19:24

Nach den letzten paar Folgen hatte Wizard für mich qualitäts mäßig ziemlich abgebaut und auch diese Woche ist es noch nicht wieder ganz auf der höhe der ersten 16 Episoden.
Das einzige was mir in Folge 20 gefallen hat ist die sache um Phoenix, bin echt gespannt in wie fern die Serie von dem neuen Storypunkt profitieren wird. Alles andere in der Episode war nicht wirklich mein Fall.
Fighting for Traffic Safety! Gekisou Sentai Caaaaaarranger!
:carblue: :carpink: :carred: :caryellow: :cargreen:

DeXter
Gekiranger
Gekiranger
Beiträge: 3949
Registriert: Sa 8. Jan 2011, 22:50

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von DeXter » Di 5. Feb 2013, 21:23

[CONFIRMED] New KR Wizard Toy Listings, Wizard Infinity & Beast Hyper

In addition to the Zyuden Sentai Kyoryuger toy listings earlier, here are the ones pertaining to Kamen Rider Wizard. This mostly focuses on the upgrades of our heroes: Kamen Rider Wizard Infinity, and Beast Hyper.

UPDATE: Japanese toy retailer toysyukky.com started listing the following items.

Kamen Rider Beast Hyper's weapon will be called Kyomen JyuJu (Reflective Beast Gun) Mirage Magnum, while Wizard Infinity's will be called Kaki OnoKen (Shining Axe-Sword) AxeCalibur, an axe-sword combo. Both is said to be released in April. A DX Wizard Ring (Super Hero Taisen Z ver) will be released as well.

Moreover, Bandai will be releasing the DX White Wizard Driver in May.

Quelle: http://www.jefusion.com/2013/02/rumors- ... hyper.html

Benutzeravatar
W-B-X
Kyoryuger
Kyoryuger
Beiträge: 8250
Registriert: Di 8. Mär 2011, 00:52
Land: Deutschland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von W-B-X » Mi 13. Feb 2013, 12:49

Clear View of Kamen Rider Wizard Infinity Style, Beast Hyper
Bild
Here is a clearer image of the new forms to be featured in the Kamen Rider Wizard TV series, Kamen Rider Wizard Infinity Style and Kamen Rider Beast Hyper. Also seen at the back is the White Wizard. Does this meant that he will be called as a Kamen Rider later on?

Kamen Rider Wizard Infinity Style wielding the Shining Axe-Sword (Kaki OnoKen) AxCalibur, while Kamen Rider Beast Hyper uses the Reflective Beast Gun (Kyomen JyuJu) Mirage Magnum. Both new weapons will be released in April.

Bandai will also be releasing White Wizard's Wizard Driver this May.
http://www.jefusion.com/2013/02/clear-i ... hyper.html

Benutzeravatar
Go-On Black
Kyoryuger Power of 10
Kyoryuger Power of 10
Beiträge: 21172
Registriert: Fr 7. Nov 2008, 21:55
Land: Deutschland
Wohnort: Bonn

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Go-On Black » Mi 13. Feb 2013, 14:14

Ich muss sagen ich steh richtig auf Infinity Style. Die Diamant Optik sieht richtig schick aus.
Ist echt lange her das mir alle Formen eines Riders gefallen haben.
Fighting for Traffic Safety! Gekisou Sentai Caaaaaarranger!
:carblue: :carpink: :carred: :caryellow: :cargreen:

DeXter
Gekiranger
Gekiranger
Beiträge: 3949
Registriert: Sa 8. Jan 2011, 22:50

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von DeXter » Mi 13. Feb 2013, 16:44

Das Design von der Infinity Style finde ich super, aber das Beast Design ist lächerlich. Schon wieder blau und gelb wie bei Meteor Storm. Da hätte ich mehr erwartet.

Benutzeravatar
Go-On Black
Kyoryuger Power of 10
Kyoryuger Power of 10
Beiträge: 21172
Registriert: Fr 7. Nov 2008, 21:55
Land: Deutschland
Wohnort: Bonn

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Go-On Black » Mi 13. Feb 2013, 16:53

Ich bin von Hyper auch nich begeistert. Ich seh zwar was sie damit erreichen wollten weil das ganze nen Pharao/Sphinx look hat aber irgendwie passt es nich so ganz zusammen.
Fighting for Traffic Safety! Gekisou Sentai Caaaaaarranger!
:carblue: :carpink: :carred: :caryellow: :cargreen:

Benutzeravatar
Tyrann1992
Goseiger
Goseiger
Beiträge: 5161
Registriert: Sa 18. Sep 2010, 22:47
Land: Deutschland
Wohnort: Kiel
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Tyrann1992 » Mi 13. Feb 2013, 21:54

Muss ich auch sagen.
Wizard sieht richtig cool aus.
Schaut auch auf meinen Youtube Kanal vorbei!
https://www.youtube.com/user/TheTyrann1992

Folgt mir auch auch auf Twitter
https://twitter.com/Tyrann1992

Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 13 Gäste