Kamen Rider Wizard

Alles über Kamen Rider hier rein.

Moderator: Moderatorenteam

Antworten
Benutzeravatar
Go-On Black
Kyoryuger Power of 10
Kyoryuger Power of 10
Beiträge: 21172
Registriert: Fr 7. Nov 2008, 21:55
Land: Deutschland
Wohnort: Bonn

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Go-On Black » Mi 27. Jun 2012, 00:11

Der Helm gefällt mir in den Scans weniger als auf dem Set Foto, aber großartig habe ich nix dran auszusetzen.
Fighting for Traffic Safety! Gekisou Sentai Caaaaaarranger!
:carblue: :carpink: :carred: :caryellow: :cargreen:

Benutzeravatar
RoyalJoker
Timeranger
Timeranger
Beiträge: 1725
Registriert: Sa 9. Jan 2010, 12:00
Land: Oesterreich

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von RoyalJoker » Mi 27. Jun 2012, 00:16

ok nachdem ich mir das set-foto genauer anschaue merkt man wie schön die farben des helms und des brustpanzers sind. einfach genial.
Hoshi ni Negai wo

Benutzeravatar
Go-On Black
Kyoryuger Power of 10
Kyoryuger Power of 10
Beiträge: 21172
Registriert: Fr 7. Nov 2008, 21:55
Land: Deutschland
Wohnort: Bonn

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Go-On Black » Mi 27. Jun 2012, 00:17

Cool finde ich das Wizards Visier scheinbar verspiegelt ist wie bei ner Sonnenbrille.

Hatten wir so bisher auch noch nicht.
Fighting for Traffic Safety! Gekisou Sentai Caaaaaarranger!
:carblue: :carpink: :carred: :caryellow: :cargreen:

Benutzeravatar
GekiMaster
Kyoryuger Power of 10
Kyoryuger Power of 10
Beiträge: 17569
Registriert: Do 10. Jan 2008, 15:35
Land: Deutschland
Wohnort: Zuhause
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von GekiMaster » Mi 27. Jun 2012, 06:15

ich gehe davon aus, dass die ANderen Formen ähnlich wie bei Kiva sind. Der Helm bleibt gleich mit eben ner anderen Farbe und der Torso ändert sich

Benutzeravatar
Red Ranger
Boukenger
Boukenger
Beiträge: 3039
Registriert: Di 22. Jan 2008, 23:39
Land: Deutschland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Red Ranger » Mi 27. Jun 2012, 08:09

Gut finde ich, dass es diesmal nicht 5 Verwandlungsgegenstände gibt, sondern ein einziger Ring zur Verwandlung ausreicht. Hätte Toei das Muster so weitergemacht (W: zwei Memories; OOO: Drei Medals; Fourze: Vier Switches), wäre der Belt in ein paar Jahren ziemlich überladen gewesen. :lol:
Never give it up, never give it up
If you're strong enough, get the power!

Sapere aude

DeXter
Gekiranger
Gekiranger
Beiträge: 3949
Registriert: Sa 8. Jan 2011, 22:50

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von DeXter » Mi 27. Jun 2012, 10:27

Neue Infos zu Wizard
Spoiler
Bild
The press conference for Kamen Rider Wizard was finally held, revealing the latest information on our 14th Heisei Kamen Rider. This includes the confirmed cast, story and more "styles" where the show revolves.
Bild
Kamen Rider Wizard's motif will be magic and rings. Now with the power of magic, he fights against his enemies. Aside from the Flame Style, it has been revealed that Wizard will have three more "styles": Water Style (Blue), Hurricane Style (Green), and Land Style (Yellow).
Director is Shojiro Nakazawa (Magiranger, Gekiranger, Shinkenger, Gokaiger). The writer is Kida Tsuyoshi (first half of Kamen Rider Hibiki). And the producer is Taakaki Utsunomiya (Kaizoku Sentai Gokaiger, Samurai Sentai Shinkenger). The rumored cast earlier was now proven to be the confirmed cast.

Bild
Shunya Shiraishi (GANTZ, Nintama Rantaro) is the new lead actor that plays Souma Haruto aka Kamen Rider Wizard. He commented, “I’m proud to take on the mantle of Kamen Rider.” He hides his true self under a lighter attitude and likes donuts.
When asked about his role, Shiraishi replied, “The appeal is not about making the rings but the magic that comes out of the rings.”

Bild
Okunaka Makoto, is the heroine of the series, and takes the role of “Koyomi, the mysterious girl”. She is member of the idol band PASSPO. She seems to be a frail girl that supports the cast with fortune-telling

Bild
Junki Tozuka (Hana Kimi 2011) plays a character he hopes will show candid emotions on screen.

Bild
Yuko Takayama (Kamen Rider Chou Den-O Trilogy: Episode Blue) plays as Daimon Riko, an amateur detective.

Bild
It has been staple in the past few years having a certain place where the characters meet. This time, it will be an antique shop owned by Wajima Shigeru, played by Hisahiro Ogura (Jigoku Shoujo). Apparently, he is also the maker of the magical rings.


Bild
In order to protect the people from demons, who were born from the ceremony held on the day of eclipse. The survivors of the Solar Eclipse ritual ritual, a Kamen Rider "Wizard" tool was passed from a mysterious white witch to Haruto.

Golden Bomber's Shō Kiryūin as appeared during the press conference. He will be singing the theme song for the series. It will be his first solo song and title has yet to be revealed.

Kamen Rider Wizard starts airing on September 2nd.

Benutzeravatar
Tyrann1992
Goseiger
Goseiger
Beiträge: 5161
Registriert: Sa 18. Sep 2010, 22:47
Land: Deutschland
Wohnort: Kiel
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Tyrann1992 » Mi 27. Jun 2012, 10:35

Kamen Rider Wizard Helping Kamen Rider Fourze!
Bild
As a new unwritten tradition the new Rider usually plays a part in the current Rider’s movie, Wizard will play a part in Fourze’s movie, Kamen Rider Fourze THE MOVIE: Everyone, It’s Space Time! premiering August 4.
Bild

Out of nowhere, Kamen Rider Wizard appears and says “Leave the rest to me.“
Bild
Bild

When Fourze is having trouble fighting the Horoscopes, Wizard shows up agreeing to help out with his weapon WizarSwordGun.
Bild
Not only does he fight Virgo, but also the Horoscope, Pisces! Their are no match against Wizard!!

jefusion
Schaut auch auf meinen Youtube Kanal vorbei!
https://www.youtube.com/user/TheTyrann1992

Folgt mir auch auch auf Twitter
https://twitter.com/Tyrann1992

Benutzeravatar
W-B-X
Kyoryuger
Kyoryuger
Beiträge: 8250
Registriert: Di 8. Mär 2011, 00:52
Land: Deutschland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von W-B-X » Mi 27. Jun 2012, 12:31

Noch zwei Bilder
Bild
Bild
Ich finde das Design nicht schlecht, nur an den Belt muss ich mich erst gewöhnen.

Dunas
Zyuranger
Zyuranger
Beiträge: 95
Registriert: Mi 30. Mär 2011, 11:42
Land: Deutschland

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Dunas » Mi 27. Jun 2012, 12:47

Red Ranger hat geschrieben:Gut finde ich, dass es diesmal nicht 5 Verwandlungsgegenstände gibt, sondern ein einziger Ring zur Verwandlung ausreicht. Hätte Toei das Muster so weitergemacht (W: zwei Memories; OOO: Drei Medals; Fourze: Vier Switches), wäre der Belt in ein paar Jahren ziemlich überladen gewesen. :lol:
Stimmt schon. Allerdings hat er da links so eine art kette mit steinen oder Ringen drauf.
Bis jetzt kamm die nicht groß zu spreche aber wen ich mich nicht verschaut habe sind das 6-7 Steine/ringe darauf.
Ich kann keinen wirklich sinn in dem ding erkennen ausser vielleicht fürs Formwegseln aber dafür sind den auch irgend wie zu viele.

Benutzeravatar
W-B-X
Kyoryuger
Kyoryuger
Beiträge: 8250
Registriert: Di 8. Mär 2011, 00:52
Land: Deutschland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von W-B-X » Mi 27. Jun 2012, 12:53

Kamen Rider Wizard Story Revealed
Bild

The official TV-Asahi page for Kamen Rider Wizard have finally opened with the background information and story for the 14th Heisei Kamen Rider series. Wizard is a magician who transforms who fights the evil “Apparations.”

Souma Haruto/Kamen Rider Wizard (Shunya Shiraishi)
Souma Haruto hides his true self under a lighter, easily-amused persona. His favorite food are donuts.

Koyomi (Okunaka Makoto)
Koyomi is a strange but fragile girl with a mysterious past, but is she a human or something else? She tends to the act as support for other characters with the help of her ability to tell the future. Since having a low blood pressure, she seems to always be low on tension.

Shunpei Nara (Junki Tozuka)
A young man who wishes to find a great master so he could be a magician. Even though he wants to, he usually not able to be able to help other people. He has a cheerful personality, but can be a bit of a trouble maker at certain times.

Daimon Riko (Yuko Takayama)
A rookie detective within the Metropolitan Police Department who becomes associated with individuals involved in demonic activities. She finds it suspicious that the police are not actively working against the demons and tries to help the others in the inside.

Shigeru Wajima (Hisahiro Ogura)
Haruto uses the magic rings created by Wajima to become Wizard. Wajima becomes the caretaker for Haruto and Koyomi who were living together. Haruto helps him by trying out the various rings.

Kamen Rider Wizard fights enemies which are born on an ancient ceremony during a solar eclipse. Haruto and Koyomi survived that incident. From the transformation tools given to him by a mysterious white magician, Haruto disguises himself as Kamen Rider Wizard! Now, embedded with this strange power, it becomes his fate to fight demons!

Beyond the creation from the evil demons, what was the purpose of the ceremony during the solar eclipse? And now that he was fated to fight as Kamen Rider Wizard, what's the future that lies ahead of him?
http://www.jefusion.com/2012/06/kamen-r ... ealed.html

Benutzeravatar
Go-On Black
Kyoryuger Power of 10
Kyoryuger Power of 10
Beiträge: 21172
Registriert: Fr 7. Nov 2008, 21:55
Land: Deutschland
Wohnort: Bonn

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Go-On Black » Mi 27. Jun 2012, 14:07

Dunas hat geschrieben:
Stimmt schon. Allerdings hat er da links so eine art kette mit steinen oder Ringen drauf.
Bis jetzt kamm die nicht groß zu spreche aber wen ich mich nicht verschaut habe sind das 6-7 Steine/ringe darauf.
Ich kann keinen wirklich sinn in dem ding erkennen ausser vielleicht fürs Formwegseln aber dafür sind den auch irgend wie zu viele.
Die Kette ist sein Ring Holder an dem er seine WizardRings herum trägt.

Er benutzt immer zwei Ringe gleichzeitig (einen an jeder Hand) die Farbigen Ringe die wie sein Heln aussieht sind für Form Changes und die anderen für Magie Angriffe.


Der Cast gefällt mir ganz gut und der Drehbuch Autor hat die gute hälfte von Kamen Rider Hibiki geschrieben, also freu ich mich schon mal derbe auf Wizard.
Allerdings hatte ich das auch gedacht als ich den Autor für Fourze gesehen habe und der hat mich komplett enttäuscht.
Fighting for Traffic Safety! Gekisou Sentai Caaaaaarranger!
:carblue: :carpink: :carred: :caryellow: :cargreen:

Benutzeravatar
Tyrann1992
Goseiger
Goseiger
Beiträge: 5161
Registriert: Sa 18. Sep 2010, 22:47
Land: Deutschland
Wohnort: Kiel
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Tyrann1992 » Do 28. Jun 2012, 10:44

Kamen Rider Wizard in Action
Bild
TVNEWS features short clips for the upcoming 14th Heisei Kamen Rider series, Kamen Rider Wizard! The clip features some fights in the series and his transformation pose, and clips from the press conference.
Spoiler
Kamen Rider Wizard fights enemies which are born on an ancient solar eclipse ceremony. These enemies are called "Apparitions". Haruto (Shunya Shiraishi) and Koyomi (Okunaka Makoto) survived the incident. Meanwhile, Haruto disguises himself as Kamen Rider Wizard with the transformation device given to him by a mysterious white magician.

Kamen Rider Wizard premieres this September 2nd!

jefusion
Schaut auch auf meinen Youtube Kanal vorbei!
https://www.youtube.com/user/TheTyrann1992

Folgt mir auch auch auf Twitter
https://twitter.com/Tyrann1992

Benutzeravatar
W-B-X
Kyoryuger
Kyoryuger
Beiträge: 8250
Registriert: Di 8. Mär 2011, 00:52
Land: Deutschland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von W-B-X » Do 28. Jun 2012, 11:53

Gefällt mir was gezeigt wurde. Die anderen Formen kommen als Suit vielbesser raus als als Pappaufstelller.

Benutzeravatar
Wolf Ranger Merrick
Kyoryuger Power of 10
Kyoryuger Power of 10
Beiträge: 11042
Registriert: Fr 23. Apr 2010, 08:26
Land: Deutschland

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Wolf Ranger Merrick » Do 28. Jun 2012, 11:55

Sieht schon verdammt cool aus

Benutzeravatar
Go-On Black
Kyoryuger Power of 10
Kyoryuger Power of 10
Beiträge: 21172
Registriert: Fr 7. Nov 2008, 21:55
Land: Deutschland
Wohnort: Bonn

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Go-On Black » Do 28. Jun 2012, 14:45

Bin mal gespannt wie sich die verschiedenen Formen abgesehen von der Farbe unterscheiden.
Fighting for Traffic Safety! Gekisou Sentai Caaaaaarranger!
:carblue: :carpink: :carred: :caryellow: :cargreen:

DoktorFaustus
Go-Busters
Go-Busters
Beiträge: 7669
Registriert: So 1. Nov 2009, 18:07
Land: Deutschland

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von DoktorFaustus » Do 28. Jun 2012, 16:35

Cooles Video. Die anderen Formen sehen auch alle toll aus. Habe bisher ein sehr gutes Gefühl bei der Serie.

Guyver
Shinkenger
Shinkenger
Beiträge: 4839
Registriert: So 13. Apr 2008, 15:14
Land: Deutschland
Wohnort: Neunkirchen, Saarland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Guyver » Fr 29. Jun 2012, 01:12

Go-On Black hat geschrieben:Bin mal gespannt wie sich die verschiedenen Formen abgesehen von der Farbe unterscheiden.
Die Formen erinner mich, von der farb gebeung her Stark an Den-O.
Ansonsten gutes Video. Bin gespannt was der Knabe dann auch alles kann und wie die SAerie wird.
ist das erste mal seid W das ich mich mal auf die Neue Staffel freue^^
der CaramelBär

Your fate is mine to decide

Benutzeravatar
W-B-X
Kyoryuger
Kyoryuger
Beiträge: 8250
Registriert: Di 8. Mär 2011, 00:52
Land: Deutschland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von W-B-X » Sa 30. Jun 2012, 11:50

Kamen Rider Wizard, The Magical Rider!
Bild
News regarding the first magic-based Kamen Rider, Kamen Rider Wizard, haven't stopped as more information coming from the latest issue of Hyper Hobby Magazine have been revealed.
Bild
Kamen Rider Wizard's mission is to give hope and save people from despair. He is able to use various types of magic via the use of rings. He uses a mysterious, yet simplistic, belt to transform.

In the original series, Takeshi Hongo became Kamen Rider because of Shocker, which is also the origins of the monsters that he fought. Kamen Rider Wizard will be told in a similar fashion.
Bild
The solar eclipse that created demons will play a part in Kamen Rider Wizard’s backstory. It begins with Souma meeting the rookie police, Rinko. He takes on the role as Wizard and fights the mysterious demons called “Phantoms.”

Because his design is intended to resemble jewels, both his head and body have facets or slices. Flame Style is based around a ruby. The rings on his left hand are intended for form changing, while the rings on his right hand are for magic skills, and the animal in the ring is actually a dragon.
Bild
Wizard's main armament is the WizarSwordGun, which can both be used as a sword and a gun. The hand grip on it allows him to switch between the gun and sword form.

Kamen Rider Wizard premieres this September 2nd!
http://www.jefusion.com/2012/06/kamen-r ... rider.html

Benutzeravatar
Wolf Ranger Merrick
Kyoryuger Power of 10
Kyoryuger Power of 10
Beiträge: 11042
Registriert: Fr 23. Apr 2010, 08:26
Land: Deutschland

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Wolf Ranger Merrick » Sa 30. Jun 2012, 11:52

Coole neue Bilder^^

Ryo-Japan
Goseiger
Goseiger
Beiträge: 5311
Registriert: Do 10. Jan 2008, 23:24

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Ryo-Japan » So 1. Jul 2012, 01:20

Das Prinzip erinnert mich stark an Kiva. Der Belt will mir aber nicht SOOOOO gefallen.

Dunas
Zyuranger
Zyuranger
Beiträge: 95
Registriert: Mi 30. Mär 2011, 11:42
Land: Deutschland

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Dunas » Mo 2. Jul 2012, 09:47

Ryo-Japan hat geschrieben:Das Prinzip erinnert mich stark an Kiva. Der Belt will mir aber nicht SOOOOO gefallen.
Alles ist besser als der von Fourze.
Bzw ich finde ihn auch etwas merkwürdig. Aber es ist denoch eine weit aus bessere lösung als bei Fourze wo das ding einfach nur gigantisch ist. oO

Was ich mir für diese staffel wünsche ist das es ein eigenständiger Rider ist so wie in Kabuto.
Da hatte er auch nicht immer zu wen um sich rumspringen der ihm gesagt hat wie er den zu kämpfen habe.

Benutzeravatar
Tyrann1992
Goseiger
Goseiger
Beiträge: 5161
Registriert: Sa 18. Sep 2010, 22:47
Land: Deutschland
Wohnort: Kiel
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Tyrann1992 » So 8. Jul 2012, 00:14

Kamen Rider Wizard's Ganbaride Machine
Bild
New Kamen Rider series means new Ganbaride interface for Kamen Rider Wizard's DataCarDass arcade machine. The latest feature will be the IC scanner forming a hand similar to the WizarDriver.
Bild
Bild
In addition on using the Ganbaride Cards, Wizard Rings help on the quest in defeating your opponents, similar to the O-Medals and Astro Switches. The latest batch of Ganbaride Cards will be revealed by 3rd quarter of this year.

jefusion
Zuletzt geändert von Tyrann1992 am So 8. Jul 2012, 11:43, insgesamt 1-mal geändert.
Schaut auch auf meinen Youtube Kanal vorbei!
https://www.youtube.com/user/TheTyrann1992

Folgt mir auch auch auf Twitter
https://twitter.com/Tyrann1992

Benutzeravatar
Wildforce
Abaranger
Abaranger
Beiträge: 2354
Registriert: Fr 28. Mär 2008, 23:52
Land: Oesterreich

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Wildforce » So 8. Jul 2012, 09:03

@Tyrann

Bitte immer die Quelle angeben. :wink:
Ehemaliger Administrator von Sentai World, jetzt nur noch normaler User :daumenhoch:

Benutzeravatar
Tyrann1992
Goseiger
Goseiger
Beiträge: 5161
Registriert: Sa 18. Sep 2010, 22:47
Land: Deutschland
Wohnort: Kiel
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Tyrann1992 » Mi 11. Jul 2012, 19:40

Kamen Rider Wizard News: Suit Actor Confirmed!
As the days leading up to Wizard’s premiere tick away, more news and sightings begin to trickle out. After the jump we’ve got the first look at Wizard’s bike, a possibly hang out, and who the man behind the mask will be this year!

Bikes! Wizard has one!

There was some surprise that Wizard’s reveal didn’t give us a view at his bike, but now thanks to a Japanese Tweeter, we’ve got our first look at Wizard’s bike. It’s looking to be in the style of Kiva and Hibiki’s bikes, personal favorites of mine. Or it could be a dirt bike. I might possibly be blind. Though a dirt bike definitely increases the odds of awesome stunts.
Bild

No direct confirmation on this one, but we’ve got an image purporting to show the location of the hang out spot for this series. (an antiques boutique, btw)
Bild

And the reason you’re all probably here – Seiji Takaiwa has been confirmed to continue on as the suit actor for Kamen Rider Wizard. He’s done 12 out of th 14 lead Heisei Kamen Riders, can anything stop this guy? He’s pretty versatile in style, so seeing what he comes up with for Wizard should be a treat.
Bild

jefusion
Schaut auch auf meinen Youtube Kanal vorbei!
https://www.youtube.com/user/TheTyrann1992

Folgt mir auch auch auf Twitter
https://twitter.com/Tyrann1992

Benutzeravatar
Go-On Black
Kyoryuger Power of 10
Kyoryuger Power of 10
Beiträge: 21172
Registriert: Fr 7. Nov 2008, 21:55
Land: Deutschland
Wohnort: Bonn

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Go-On Black » Mi 11. Jul 2012, 19:45

Er ist wohl tatsächlich Blind. Man sieht selbst auf dem kleinen Bild das Wizard genau wie Fourze ein Dirtbike fährt.
Fighting for Traffic Safety! Gekisou Sentai Caaaaaarranger!
:carblue: :carpink: :carred: :caryellow: :cargreen:

Benutzeravatar
W-B-X
Kyoryuger
Kyoryuger
Beiträge: 8250
Registriert: Di 8. Mär 2011, 00:52
Land: Deutschland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von W-B-X » Do 12. Jul 2012, 09:49

Kamen Rider Wizard Head Writer Tsuyoshi Kida Talks About "Kamen Rider Wizard"
Bild
On his recent blog post, Kamen Rider Wizard head writer Tsuyoshi Kida reflects on his experiences working on Toei and the future of Kamen Rider Wizard. As we all know, along with Shinji Ooishi, wrote Kamen Rider Hibiki.

Since his time on Hibiki, he was back on writing for theater. Prior to Wizard, his last tokusatsu related work was "Kaizoku Sentai Gokaiger - Let's Make it Flashy! 36 Round Gokai Change! Super Video". Kida remarks that he's been busy preparing for Wizard since the start of the year and just finished the first script in June.

While everything is in smooth pace now, he mentioned that he wasn't keen on the idea of doing another Kamen Rider show at first. Reflecting on his time on Gingaman and Hibiki, he felt as if the producer's influence was too strong and that he wasn't able to impart his own voice onto the various shows (the shows he’s worked on, Gingaman, Kuuga, and Hibiki all featured the same producer).

It's likely that his working experience with producer Takaaki Utsunomiya (Shinkenger, Gokaiger) on the Gokaiger Super Video special created a solid relationship between the two. Serious work on Wizard was likely to have begun while Gokaiger was reaching its end game in the final months of 2011, and as Kida remarks that he's been preparing since the start of this year, Utsunomiya seems to have quelled his fears that he won't have any narrative freedom. Even though he isn't sure what's in store for the future, he urges fans to encourage him throughout the year as his first head role with a tokusatsu series begins
http://orendsrange.blogspot.de/2012/07/ ... yoshi.html

Benutzeravatar
Go-On Black
Kyoryuger Power of 10
Kyoryuger Power of 10
Beiträge: 21172
Registriert: Fr 7. Nov 2008, 21:55
Land: Deutschland
Wohnort: Bonn

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Go-On Black » Fr 13. Jul 2012, 23:21

Ich bin wahrscheinlich wieder der letzte ders bemerkt hat aber ist euch aufgefallen das Wizards Helm ohne die Schwarzen stellen ein WizardRing ist?
Fighting for Traffic Safety! Gekisou Sentai Caaaaaarranger!
:carblue: :carpink: :carred: :caryellow: :cargreen:

Benutzeravatar
W-B-X
Kyoryuger
Kyoryuger
Beiträge: 8250
Registriert: Di 8. Mär 2011, 00:52
Land: Deutschland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von W-B-X » Di 17. Jul 2012, 06:17

Kamen Rider Wizard Upgrades Revealed?
Bild
Above is the new Rider Hero Series (RHS) toy listing for the 14th Heisei Kamen Rider series, Kamen Rider Wizard, which shows the supposed "style" upgrades for the Wizard System.

The three new forms are said to powered-up versions of existing styles. Seen in the scan are Kamen Rider Wizard Flame Drago System (first seen here), Hurricane Drago System, and Water Drago System.
http://www.jefusion.com/2012/07/kamen-r ... ealed.html

Benutzeravatar
GekiMaster
Kyoryuger Power of 10
Kyoryuger Power of 10
Beiträge: 17569
Registriert: Do 10. Jan 2008, 15:35
Land: Deutschland
Wohnort: Zuhause
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von GekiMaster » Di 17. Jul 2012, 06:41

UiUiUi
Mir scheint, dass wir dieses Jahr mit Formen zugeschüttet werden.

Benutzeravatar
Go-On Black
Kyoryuger Power of 10
Kyoryuger Power of 10
Beiträge: 21172
Registriert: Fr 7. Nov 2008, 21:55
Land: Deutschland
Wohnort: Bonn

Re: Kamen Rider Wizard

Beitrag von Go-On Black » Di 17. Jul 2012, 14:22

Sieht wohl so aus als ob man wieder das alte Kuuga Form System benutzt.
Fighting for Traffic Safety! Gekisou Sentai Caaaaaarranger!
:carblue: :carpink: :carred: :caryellow: :cargreen:

Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 39 Gäste