Kamen Rider Fourze

Alles über Kamen Rider hier rein.

Moderator: Moderatorenteam

Antworten
Benutzeravatar
W-B-X
Kyoryuger
Kyoryuger
Beiträge: 8250
Registriert: Di 8. Mär 2011, 00:52
Land: Deutschland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von W-B-X » Di 22. Mai 2012, 20:04

Kamen Rider Fourze: Gentarou meets Sagitarrius, Wears Amanogawa Uniform
Bild
With Capricorn down, next to debut is the Aquarius Zodiarts! New summaries for the upcoming Kamen rider Fourze episodes from Figure-oh No.172, which highlights Gentarou finally wearing the Amanogawa High School uniform.

The mock astronaut selection is held annually and has been coveted ever since. The said exam tests the qualities on becoming an astronaut. A special scholarship will be provided to successful candidates.

Bild
Erin Suda, played by Karen Takizawa, is a transferred student from the United States takes the test. She is almost perfect in any academic and sports activities like a true elite. Along with her, taking the exam is Yuta Sugiura, Kengo and Tomoko.

Bild
Gentarou finally meets the President Gamou, little he know that he is behind the string of Zodiart events that has transpired in the school. He is later seen wearing the school uniform that he failed to wear since he got transferred.

Is it something that was influenced by his meeting with the president, that even the Kamen Rider Club changes their ways?

Bild
Aquarius Zodiarts is a Horoscope that absorbs energy to revive, even how many attacks were given, she seems undefeated. This must be the Zodiarts’ chance to finally defeating Fourze, while he is struggling to find its weakness...

Emoto, the friend of Kengo's dad and Gamou, will appear again soon.

Kamen Rider Fourze will be on break on June 17th. Meanwhile, here is the episode titles for the succeeding episodes:

Episode 37: Selecting the Star Pupil - 05/27
Episode 38: Deciding on the Winner - 06/03
Episode 39: Law of the School - 06/10
Episode 40: Logical Sense of Information - 06/24
http://www.jefusion.com/2012/05/kamen-r ... meets.html

Benutzeravatar
W-B-X
Kyoryuger
Kyoryuger
Beiträge: 8250
Registriert: Di 8. Mär 2011, 00:52
Land: Deutschland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von W-B-X » So 27. Mai 2012, 19:43

Space Ironmen Kyoudain Returns in Kamen Rider Fourze Film
Bild
It has been revealed that the title for Kamen Rider Fourze's summer film is “Kamen Rider Fourze THE MOVIE Everyone It's Space Time!” (仮面ライダーフォーゼ THE MOVIE みんなで宇宙キターッ!). Along with it are two familiar guys from the classic times.

As a tribute to the 1976 tokusatsu series Space Ironmen Kyoudain, they are Grandain, and his younger sister, Skydain. Both appear before the Kamen Rider Club, seemingly wanting to attack the earth.
Bild
Gentarou finds himself asking OSTO Legacy for help, there he meets the director of OSTO Legacy, played by Kohki Okata, and his secretary, Ayumi Kinoshita (Tokusou Sentai Dekaranger). Kamen Rider Fourze begins to seek for their friendship for the universe depends on it.

The director of the film is Koichi Sakamoto. Because of the similarities in their pointy heads, he stated that the viewer should be expecting a fight to see which head is the strongest.

Also known as Uchuu Tetsujin Kyoudain is a 1976 tokusatsu series that were produced as a joint effort between manga artist Shotaro Ishinomori and Toei Company.

As we get our initial images for Kamen Rider Fourze, many people have noticed the similarity between his and Skyzel's head, let alone having both a space theme. Will Super-1, considered as the first Kamen Rider who used a space theme, show up too?

Kamen Rider Fourze THE MOVIE Everyone It's Space Time! premiers August 4th.
http://www.jefusion.com/2012/05/space-i ... kamen.html
Edit:
Kamen Rider Fourze Film to Feature New Form, Space Ironmen Kyodain
Bild
As expected, it won't be long since we got additional information on the recently confirmed “Kamen Rider Fourze THE MOVIE Everyone It's Space Time!.” The above image shows the silhouette of Kamen Rider Fourze's new states that will debut in the film.

Aside from Ayumi Kinoshita who will play as the secretary of the Director of OSTO Legacy, another former tokusatsu heroine will make her appearance! It's no other than Cutie Honey herself, Mikie Hara.
Bild
Mikie Hara will play the role of the female fighter Iga. Along with her partner Black Knight, they are somehow after Kamen Rider Fourze. But why?

Bild
The Grandain and Skydain shows excellent teamwork, and will stop at nothing to defeat their enemies. They take turns in beating Kamen Rider Meteor, who can barely fight back. And Skydain’s sword is too much for Meteor’s body to handle.
Bild
Kamen Rider Fourze also tried to take them both, but they are too much for him to handle. How will they ever beat the Space Ironmen, and prevent them from taking over Earth?

Directed by Koichi sakamoto, Kamen Rider Fourze THE MOVIE Everyone It's Space Time! premieres August 4th.
Spoiler
Bild
Bild
Bild
Bild
http://www.jefusion.com/2012/05/kamen-r ... e-new.html

Benutzeravatar
Red Ranger
Boukenger
Boukenger
Beiträge: 3039
Registriert: Di 22. Jan 2008, 23:39
Land: Deutschland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von Red Ranger » Mo 28. Mai 2012, 13:15

Warum wird am 17. Juni eigentlich keine Folge von Fourze gesendet?

Ich finde ja, seit der Einführung des Cosmic States sind die Horoscopes keine so richtige Bedrohung mehr. Lediglich Leo scheint recht mächtig zu sein. Nicht, dass der sogar noch der Endgegner der Staffel wird. Könnte ich mir durchaus vorstellen. Seine Fähigkeit, sich mit den Switches in jeden Horoscope zu verwandeln, macht ihn schon gefährlich. Und wer weiß, was er erst macht, wenn er den Core Switch benutzen wird. Gamou/Saggitarius wäre als Endgegner irgendwie zu offensichtlich, deshalb glaube ich ja, es wird jemand anderes. Also tippe ich stark auf Leo.
Never give it up, never give it up
If you're strong enough, get the power!

Sapere aude

Benutzeravatar
W-B-X
Kyoryuger
Kyoryuger
Beiträge: 8250
Registriert: Di 8. Mär 2011, 00:52
Land: Deutschland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von W-B-X » Mo 28. Mai 2012, 13:32

Kamen Rider Meteor, Taurus Zodiart in a Golf Match
Bild

As we get to see more Aquarius Zodiart in the recent episodes, starting next month in Kamen Rider Fourze, another Horoscope is scheduled to debut, the Taurus Zodiart. What is his special ability?

Before engaging himself in battle, the Taurus Zodiart always request his opponents sign a contract. The losers are prohibited to interfere with the winner in any way.
Bild
The Taurus Zodiart is an avid golfer and the loser has to obey the winner's every command. He and Kamen Rider Meteor settles the fight, what else, in a game of golf.
Bild
To prepare himself, Ryusei trains as hard as he can at golf. When transform, he uses the Meteor Storm Shaft as an improvised golf club to play some golf. (Can this get any more absurd than this?)
Bild
But, the Virgo Zodiart starts attacking other Horoscopes. What is her (or his) motive for doing this move? Is she (or he) trying to eliminate them all for Gamou? Or she (or he) has her (or his) own plans?
Bild
Meanwhile, JK and Gentarou became really serious in becoming an Amanogawa student. Not only wearing the proper uniform, they also ended up as honor students! What happened to them?
Spoiler
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
http://www.jefusion.com/2012/05/kamen-r ... rt-in.html

Benutzeravatar
Tyrann1992
Goseiger
Goseiger
Beiträge: 5161
Registriert: Sa 18. Sep 2010, 22:47
Land: Deutschland
Wohnort: Kiel
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von Tyrann1992 » Di 29. Mai 2012, 10:20

Ich finde es ja extrem Cool das die Space Ironmen Kyoudai in Fourze in Moderner Form auftauchen.
Schaut auch auf meinen Youtube Kanal vorbei!
https://www.youtube.com/user/TheTyrann1992

Folgt mir auch auch auf Twitter
https://twitter.com/Tyrann1992

Benutzeravatar
W-B-X
Kyoryuger
Kyoryuger
Beiträge: 8250
Registriert: Di 8. Mär 2011, 00:52
Land: Deutschland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von W-B-X » Fr 1. Jun 2012, 12:47

Kamen Rider Fourze: Law of the School
Last week, we started to see Gentarou wearing the Amanogawa High School uniform. But why is he wearing it? Check out the latest Kamen Rider Fourze episode summaries, as we see Meteor playing golf with Taurus.

Episode 38: And the Winner is... - 06/03
Only four people left on the series of test, which includes Elleen and Yuuki. As transfer student hold a Zodiarts Switch, she makes Yuuki her target. The Astronaut test becomes a survival test at the end of the course.

Episode 39: Law of the School - 06/10
The student council has announced a new set of regulations which include forcing Gentarou to wear the official school uniform, and other strict laws. Meanwhile, Taurus appears and there are unexpected characters that are already using Zodiarts switches… Who could that be?

Episode 40: Logical Sense of Information - 06/24
New rules have been implemented in the school, as Tomoko joins the disciplinary committee to run and monitor activities. To know the truth behind these changes, Gentarou decides investigate the student council head. On the other hand Meteor is challenged to play golf, does he have the skills to play? Why does he has to play in the first place?
http://www.jefusion.com/2012/05/kamen-r ... chool.html
Kamen Rider Fourze: Who Are the Space Ironmen?
Bild
This August will be the premiere of “Kamen Rider Fourze THE MOVIE Everyone It's Space Time!,” which features the Uchuu Tetsujin a.k.a. Space Ironmen. But who are they? What's their motive?

With the use of Cosmic Energy, Grandain was created together with his sister, Skydain by the Federation of Alicia. When they were activated, they already have their own will, and decided to rebel against humanity. Skydain has two blades on her arms that she can fold out, while, Grandain had a weapon called GranBuster X, a cannon on his chest.
Bild

Black Knight is the third Space Ironman is called. He works together with Inga Blink (Mikie Hara) of the Federation of Alicia. He mostly relies on his strong defensive armor instead of offensive attacks. On his chest, he has a mounted machine gun. As a weapon, he uses a rapier called “Blackest Leaver.”

Directed by Koichi Sakamoto, Kamen Rider Fourze THE MOVIE Everyone It's Space Time! premieres August 4th.
http://www.jefusion.com/2012/05/who-are ... onmen.html

Benutzeravatar
Go-On Black
Kyoryuger Power of 10
Kyoryuger Power of 10
Beiträge: 21172
Registriert: Fr 7. Nov 2008, 21:55
Land: Deutschland
Wohnort: Bonn

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von Go-On Black » Mo 18. Jun 2012, 14:09

So hab die letzten Fourze Episoden jetzt mal aufgeholt und muss sagen die Serie enttäuscht mich immer mehr.

Es hat jetzt 33 Episoden gedauert um zu Zeigen das die Zodiarts tatsächlich ein größeres Ziel haben und sie bekommen nun wirklich was zu tun. Dann werden die Horoscopes zu puren weg werf Artikeln degradiert. Alle die nach Leo kamen sind absolut austauschbar und nichtssagend gewesen. Vorher waren Horoscopes was besonderes und es war echt ein Ereignis wenn einer auftaucht, jetzt sind sie nur gewöhnliche MOTWs. Fühlt sich an als ob die Autoren gemerkt hätten das sie in der ersten Serien hälfte gepennt haben und jetzt so viel inhalt wie möglich in die letzten paar Episoden quetschen müssen.

Und mein größter Kritikpunkt ist das Gentarou den Aries Zodiart vernichtet hat. Das war Ryuusei vorbehalten, es war sein Storybogen und sein Erzrivale und es war sein Ziel gegen ihn zu Gewinnen und nicht das von Gentarou um sein neues Spiezeug zu präsentieren. Damit erhält die Entwicklung von Ryuusei bisher kein einschlagendes Ende. Das wäre wie wenn in Kamen Rider W nicht Accel den Weather Dopant vernichtet hätte sondern Double.

So viel von mir zu Fourze bisher.
Fighting for Traffic Safety! Gekisou Sentai Caaaaaarranger!
:carblue: :carpink: :carred: :caryellow: :cargreen:

Benutzeravatar
Red Ranger
Boukenger
Boukenger
Beiträge: 3039
Registriert: Di 22. Jan 2008, 23:39
Land: Deutschland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von Red Ranger » Di 19. Jun 2012, 06:03

Das mit den Horoscopes ist mir auch schon negativ aufgefallen. Seit Fourze den Cosmic State hat, werden die der Reihe nach abgehandelt und vernichtet, als wären sie nichts besonderes mehr. Selbst vom Aries Zodiart hab ich mir mehr versprochen als nur einen normalen 2 Folgen Handlungsbogen. Ich mag Fourze zwar immer noch, aber ich denke mir, dass man die Handlung doch besser hätte einteilen können. Hab mir aber schon fast gedacht, dass so etwas passiert, nachdem nach der Hälfte der Staffel immer noch nur wenige Horoscopes aufgetaucht sind.
Never give it up, never give it up
If you're strong enough, get the power!

Sapere aude

Benutzeravatar
Go-On Black
Kyoryuger Power of 10
Kyoryuger Power of 10
Beiträge: 21172
Registriert: Fr 7. Nov 2008, 21:55
Land: Deutschland
Wohnort: Bonn

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von Go-On Black » Di 19. Jun 2012, 06:07

Ich würde die Serie nicht als vollkommen Schlecht bezeichnen da sie bei weitem noch nicht Kiva und Decade Level erreicht hat da mir die Folgen beim gucken noch sehr viel Spaß machen.
Das große ganze fehlt mir aber bei Fourze und es fühlt sich an als wenn sie seit 40 Episoden quasi auf der Stelle laufen.

Und eine sache die mich wirklich sehr stört ist wie unglaublich over the top Yuuki geworden ist. Am anfang war sie zwar etwas aufgedreht aber immer noch Bodenständig. Mittlerweile ist sie nur noch Krank.
Vor allem verstehe ich nicht warum sie immer noch so darauf Fixiert ist in den Weltraum zu fliegen wenn sie dort jeden verdammten Tag mit dem KR Club rum hängt.
Fighting for Traffic Safety! Gekisou Sentai Caaaaaarranger!
:carblue: :carpink: :carred: :caryellow: :cargreen:

Benutzeravatar
Red Ranger
Boukenger
Boukenger
Beiträge: 3039
Registriert: Di 22. Jan 2008, 23:39
Land: Deutschland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von Red Ranger » Di 19. Jun 2012, 07:13

Yuukis Entwicklung will mir auch nicht so ganz gefallen. Anfangs war sie echt nur ein bisschen abgedreht, aber mittlerweile finde ich sie nur noch nervig. Auch ein Fehler war es, dass Miu und Shun ihren Abschluss gemacht haben. Denn ich finde, seitdem sie ihren Abschluss haben, werden sie ziemlich vernachlässigt. Eigentlich schade, am Anfang der Staffel dachte ich noch, dass mir die Staffel sogar besser als W gefallen könnte. Aber so bleiben W und Den-O für mich immer noch die Spitzenstaffeln.
Never give it up, never give it up
If you're strong enough, get the power!

Sapere aude

Benutzeravatar
Go-On Black
Kyoryuger Power of 10
Kyoryuger Power of 10
Beiträge: 21172
Registriert: Fr 7. Nov 2008, 21:55
Land: Deutschland
Wohnort: Bonn

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von Go-On Black » Di 19. Jun 2012, 08:30

Am Anfang hat mir Fourze durch das Konzept und die Charaktere auch noch sehr gut gefallen.
Aber dadurch das wirklich nichts passiert ist in der Zwischenzeit gehts mir nur noch auf die Nerven und einige der Charakter Entscheidungen waren auch für die Tonne wie bereits erwähnt.

Auch ne sache die ich ziemlich belustigend fand war wie in der Capricorn Arc der Leo Zodiart ganz beiläufig den Core Switch erwähnt hat und dazu meinte "Er besitzt eine macht von der nicht mal Gouma etwas weiß." und nur eine Folge später quatscht Gouma selber von dem Core Switch.
Fighting for Traffic Safety! Gekisou Sentai Caaaaaarranger!
:carblue: :carpink: :carred: :caryellow: :cargreen:

DoktorFaustus
Go-Busters
Go-Busters
Beiträge: 7669
Registriert: So 1. Nov 2009, 18:07
Land: Deutschland

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von DoktorFaustus » Di 19. Jun 2012, 08:44

Und eine sache die mich wirklich sehr stört ist wie unglaublich over the top Yuuki geworden ist. Am anfang war sie zwar etwas aufgedreht aber immer noch Bodenständig. Mittlerweile ist sie nur noch Krank.
Was haben nur alle gegen Yuuki, irgendwie scheint die keinen mehr zu gefallen. Also ich finde Yuuki immer noch toll.

Der Taurus Zodiart gefällt mir gar nicht. War klar das die mein Sternzeichen als einziges wieder verkacken -.-

Benutzeravatar
W-B-X
Kyoryuger
Kyoryuger
Beiträge: 8250
Registriert: Di 8. Mär 2011, 00:52
Land: Deutschland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von W-B-X » Di 19. Jun 2012, 20:33

With no Kamen Rider Fourze this week thanks to golf, fans wondered what will happen to the show after its reached 40th episode? According to a guy from Twitter, he saw the filming for the show and here are some details about it.

In the filming in the square outside a train station, he saw Gamou pressed the Switch and transformed into the Sagittarius Zodiarts. Gamou will fight Fourze Cosmic States in that scene. Leo was also spotted in the filming.

Since the guy didn't provide any pictures or proof about the filming, please take it with a grain of salt.
http://orendsrange.blogspot.de/2012/06/ ... arius.html

Benutzeravatar
Go-On Black
Kyoryuger Power of 10
Kyoryuger Power of 10
Beiträge: 21172
Registriert: Fr 7. Nov 2008, 21:55
Land: Deutschland
Wohnort: Bonn

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von Go-On Black » Di 19. Jun 2012, 20:35

Irgendwie keine besonderen News.

Man kann sich ja denken das beide Fights in den nächsten Folgen vorkommen.
Fighting for Traffic Safety! Gekisou Sentai Caaaaaarranger!
:carblue: :carpink: :carred: :caryellow: :cargreen:

DoktorFaustus
Go-Busters
Go-Busters
Beiträge: 7669
Registriert: So 1. Nov 2009, 18:07
Land: Deutschland

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von DoktorFaustus » Di 19. Jun 2012, 20:38

Ach man, blödes Golf.

Wäre echt super wenn Fourze schon gegen den Direktor kämpft.

Benutzeravatar
RoyalJoker
Timeranger
Timeranger
Beiträge: 1725
Registriert: Sa 9. Jan 2010, 12:00
Land: Oesterreich

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von RoyalJoker » Do 21. Jun 2012, 13:51

Nachdem Gamo weg vom fenster is, hoffe ich dass wie bei W am Ende die Foundation X sich einmischen wird nachdem sie schon nen Randomauftritt bekommen hat und dass Libra Leo ordentlich intrigieren wird.
Hoshi ni Negai wo

Benutzeravatar
W-B-X
Kyoryuger
Kyoryuger
Beiträge: 8250
Registriert: Di 8. Mär 2011, 00:52
Land: Deutschland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von W-B-X » Do 21. Jun 2012, 13:52

Mich würde es nicht wundeern wenn sie sich den Coreswitch schnappen und dessen Switcher der finale Gegner wird.

Benutzeravatar
Go-On Black
Kyoryuger Power of 10
Kyoryuger Power of 10
Beiträge: 21172
Registriert: Fr 7. Nov 2008, 21:55
Land: Deutschland
Wohnort: Bonn

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von Go-On Black » Do 21. Jun 2012, 13:53

Libra muss auf jeden fall noch seine Goldene Stunde kriegen.

Tachibana lässt sich von keinem so fertig machen :cool2:
Fighting for Traffic Safety! Gekisou Sentai Caaaaaarranger!
:carblue: :carpink: :carred: :caryellow: :cargreen:

Go-On Gold
Gokaiger complete
Gokaiger complete
Beiträge: 6705
Registriert: Mi 15. Okt 2008, 18:39
Land: Deutschland
Wohnort: Kassel

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von Go-On Gold » Do 21. Jun 2012, 13:58

ich habe irgendwie so den verdacht, das alle bisher erschienen Horoscopes in den Finalen folgen nochmal zu einem epic war auftauchen werden...vorallem Cancer will ich wieder sehen.
Playstation Network:
ulgur
Nintendo Switch:
SW-4129-1852-0513

Benutzeravatar
W-B-X
Kyoryuger
Kyoryuger
Beiträge: 8250
Registriert: Di 8. Mär 2011, 00:52
Land: Deutschland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von W-B-X » Do 21. Jun 2012, 13:59

Die verbliebenen Supernova Formen müssen imo auf jeden Fall noch kommen.

Benutzeravatar
Go-On Black
Kyoryuger Power of 10
Kyoryuger Power of 10
Beiträge: 21172
Registriert: Fr 7. Nov 2008, 21:55
Land: Deutschland
Wohnort: Bonn

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von Go-On Black » Do 21. Jun 2012, 14:03

Am coolsten ist eh der Story beschleuniger von Libra :lol:
Fighting for Traffic Safety! Gekisou Sentai Caaaaaarranger!
:carblue: :carpink: :carred: :caryellow: :cargreen:

Benutzeravatar
Angelus
Timeranger
Timeranger
Beiträge: 1766
Registriert: Do 27. Aug 2009, 18:03
Land: Deutschland

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von Angelus » Fr 22. Jun 2012, 00:01

Joar Fourze hat mir bisher an sich gut gefallen nur stoßen halt einige Sachen auch mir sehr auf. Erst kommen die ganzen Horoscopes nicht aus den Knick und nun gegen Ende werden sie als "Sandart Gegner" einfach nach der Reihe weg gepustet. Hätte man das nicht wohl dosiert in der gesamten Laufzeit verteilen können, liebe Autoren?! Yuuki nervt mich nur noch.
Die letzten Folgen haben einfach das Fass zum überlaufen gebracht. Hoffe wir bekommen noch ein episches Finale spendiert.

DoktorFaustus
Go-Busters
Go-Busters
Beiträge: 7669
Registriert: So 1. Nov 2009, 18:07
Land: Deutschland

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von DoktorFaustus » Fr 22. Jun 2012, 00:07

NEIN!! Warum hassen so viele Yuuki? Ich kann das nicht nachvollziehen, Yuuki ist doch toll. Sie ist meine absolute Traumfrau!

Benutzeravatar
Angelus
Timeranger
Timeranger
Beiträge: 1766
Registriert: Do 27. Aug 2009, 18:03
Land: Deutschland

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von Angelus » Fr 22. Jun 2012, 00:35

Hassen nicht. Nur nerven^^

DoktorFaustus
Go-Busters
Go-Busters
Beiträge: 7669
Registriert: So 1. Nov 2009, 18:07
Land: Deutschland

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von DoktorFaustus » Fr 22. Jun 2012, 00:48

Na ok. Ist mir zwar nicht aufgefallen aber wenn ihr das so findet :/

Benutzeravatar
Angelus
Timeranger
Timeranger
Beiträge: 1766
Registriert: Do 27. Aug 2009, 18:03
Land: Deutschland

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von Angelus » Fr 22. Jun 2012, 00:52

Anfangs war sie ja noch Ok, aber seit den letzten Folgen wo es um das Weltraumprojekt Gruppen Ding ging. Hat Sie einfach zu sehr am Rad gedreht.

DoktorFaustus
Go-Busters
Go-Busters
Beiträge: 7669
Registriert: So 1. Nov 2009, 18:07
Land: Deutschland

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von DoktorFaustus » Fr 22. Jun 2012, 01:36

Ich find das süß an ihr.

Benutzeravatar
W-B-X
Kyoryuger
Kyoryuger
Beiträge: 8250
Registriert: Di 8. Mär 2011, 00:52
Land: Deutschland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von W-B-X » Sa 23. Jun 2012, 11:39

Fourze: Tachibana Enters the Rabbit Hutch
Bild
With a new episode of Kamen Rider Fourze airing this Sunday, here are some details on what will happen next in the series as Tachibana appears in the Rabbit Hutch!

In the show's 41th episode, Tomoko is missing! Tachibana tells the Kamen Rider Club that she is dangerous!

Tachibana shows himself in front of the Kamen Rider Club. Zodiarts are starting to target the members of the Kamen Rider Club, even Virgo is attacking them. Yuki has a doppelganger that's causing trouble at school. It is said that the Gemini Zodiarts will make its first appearance on Episode 43.
http://orendsrange.blogspot.de/2012/06/ ... hutch.html
Edit:
Etwas längere Episodenbeschreibungen
Fourze: The Kamen Rider Club Collapses
Kamen Rider Fourze gets exciting as it is now at least 10 weeks to go before the curtain closes. Additional summaries coming from TV Taro and TV Navi have been posted centering around the identity of Virgo and the destruction the club faces.

Episode 40: Of Values and Passion - 06/24
Using his own brand of "justice," Sugiura is using his Zodiart abilities to penalize everyone at school. Since the previous president was crippled because of it, he admitted that freedom must be changed. To stop his wrong ways, Kamen Rider Meteor decided to challenge him in a game of golf.
On the other hand, Gentaro found out that Sugiura is in favor of Ayaka, the previous president. Gentaro decides to persuade him, and succeeded. Unknowingly, Virgo appeared.

Episode 41: Kamen Rider Club Collapses - 07/01
Tomoko did not show-up for three days. The Kamen Rider Club members decided to split-up to find her but she is nowhere to be found. Tachibana later shows-up at Rabbit Hutch, and tells them she is dangerous! Surprisingly, Zodiarts started to target the members of the club, even Virgo.

Episode 42: Reign of the Archer - 07/08
Virgo's identity was finally revealed. Gentaro and Kengo claims that they were not sharp enough that is less-suspicious person is Virgo. Miu, JK and Yuuki felt that something dangerous awaits them and decides to distance themselves from the group. Gentaro tries to convince them to return.

This episode also marks the debut of Sagittarius Zodiarts.

Episode 43: N/A
Yuuki has a doppelganger that causes a lot of trouble at school. Gemini later appears! Who is this doppelganger? What is his/her motive?
http://www.jefusion.com/2012/06/fourze- ... apses.html

DoktorFaustus
Go-Busters
Go-Busters
Beiträge: 7669
Registriert: So 1. Nov 2009, 18:07
Land: Deutschland

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von DoktorFaustus » Sa 23. Jun 2012, 11:46

Ob Tomoko Virgo ist?

Benutzeravatar
W-B-X
Kyoryuger
Kyoryuger
Beiträge: 8250
Registriert: Di 8. Mär 2011, 00:52
Land: Deutschland
Kontaktdaten:

Re: Kamen Rider Fourze

Beitrag von W-B-X » Sa 23. Jun 2012, 11:51

Ich schätze Tomoko oder der Lehrer ist Virgo.

Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 20 Gäste